و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

و القلم ...

پس اى بندگان خدا از خدا بترسید مانند ترسیدن خردمندى که فکر و اندیشه دل او را مشغول ساخته است.

نوشت 1:

شروع میکنم به نوشتن (نقطه)

نوشتن یه نامه (نقطه)

به یکی که میدونم همهشو نخونده بلده (علامت تعجب)

من مینویسم (ویرگول) شما هم اگه خواستید بهش اضافه کنید (نقطه)

سلام (نقطه)

چقدر دل تنگتم (نقطه)

کاش سری به ما میزدی (نقطه) اون قدر سئوال تو ذهنم جمع شده که نمیدونم وقتی دیدمت چه طوری برات بگمشون (نقطه) نمیدونم اصلا وقتی میای (ویرگول) من هستم یا (3 تا(نقطه)) واسه همین گفتم بذار یه جایی بنویسمشون تا اگه نبودم (ویرگول) یا خودت بخونیشون یا شاید بقیه خونده باشنو ازت بپرسن (نقطه) پس مینویسم (2 تا(نقطه) یکی بالا یکی پایین)

1 خط فاصله چطوری میشه زندگی کرد (علامت سئوال)

2 خط فاصله چطوری میشه سالم زندگی کرد (علامت سئوال)

3 خط فاصله چطوری میشه تو زندگی به دیگران کمک کرد (علامت سئوال)

4 خط فاصله چطوری میشه زندگی دیگرانو نجات داد (علامت سئوال)

5 خط فاصله چطوری میشه که آدما همین جوری دارن زندگی میکنن و زندگی نمیکنن (علامت سئوال و تعجب)

6 خط فاصله چطوری باید درس خوند (علامت سئوال)

7 خط فاصله چطوری باید درس داد (علامت سئوال)

8 خط فاصله چطوری باید لباس پوشید (علامت سئوال)

9 خط فاصله چطوری باید اتوبوس سوار شد (علامت سئوال)

10 خط فاصله چطوری باید تو تاکسی نشست تو اتوبوس وایستاد تو مترو صبرو تحمل کرد(علامت سئوال)

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 15 آبان 1389 ساعت 09:10 http://sibekal.blogsky.com

سلام وبلاگ شما لبریز از معرفته. زنده باشید.

علی اکبر شنبه 15 آبان 1389 ساعت 14:31 http://jaeei-barayeh-dadzadan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
زندگی ... مگه زندگی هم میشه کرد ؟
سالم ... کاش مثال هم میزدی!
کمک ... کاش میکردی ...
زندگی ... بالاخره چی ؟
درس ... ؟!
درس ... بابا نان داد .
لباس ... مثل عصر آهن
اتوبوس ... با زور
صبر و تحمل ... مثل دیونه ها

موفق باشی

سعید درودی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 08:43 http://themestudio.ir

salam
alan behtar shod
vagti matlab ro paste mikonid to blogsky roye dokmaye pakkon click konid bad font va size delkhahetoon ro entekhab konid

سلام
این کارو میکنم ولی وقتی مطلبو میفرستم در هنگام لود شدن اندازه فونت و فاصله هاشون عوض میشه!!
باید دوباره برمو ویرایششون کنم.
بازم ممنون از توجهتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد